ТЕОРІЯ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ

вівторок, 28 квітня 2015 р.

Учнівський проект БАНК ЧАСУ


Опубліковано Сергій Негода о 03:05
Надіслати електронною поштоюОпублікувати в блозіПоділитися в XОпублікувати у FacebookПоділитися в Pinterest

Немає коментарів:

Дописати коментар

Новіша публікація Старіша публікація Головна сторінка
Переглянути версію для мобільних пристроїв
Підписатися на: Дописати коментарі (Atom)

Про мене

Моє фото
Сергій Негода
математик, інформатик, дослідник феноменів освітніх технологій
Дивитися мій повний профіль

Архів блогу

  • ▼  2015 (146)
    • ►  липня (1)
    • ►  червня (5)
    • ►  травня (10)
    • ▼  квітня (100)
      • Турнір чемпіонів
      • Учнівський проект "Екологічна варта"
      • Учнівський проект БАНК ЧАСУ
      • місячник «Спорт для всіх – спільна турбота"
      • Інформаційні компетенції - як складова досвіду про...
      • Детский ГУЛАГ, часть вторая:
      • особый — детский ГУЛАГ в СССР
      • Думка учнів, щодо організації профільного навчання
      • Система освіти в СІнгапурі
      • Академія імені Томаса Дікона була відкрита в 2007
      • день Земли
      • Гаджет-нянька та гаджет-батіг:
      • База даних по юридичних особам України
      • Завдання для конкурсу молодого педагога
      • 10 правил успішної людини від світових психологів
      • Знаете, почему ввели ТЕСТЫ?
      • основу экономики должны составлять инновации и тво...
      • Мікро-світ дитини у колективі
      • Я люблю профессионалов.
      • Про російську систему освіти
      • Як досягти успіху при використанні педагогічної те...
      • ТЕХНОЛОГІЯ КОЛЕКТИВНОГО ТВОРЧОГО ВИХОВАННЯ (за І....
      • ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ
      • ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
      • Технологія розвивального навчання
      • ТЕХНОЛОГІЯ САМОРОЗВИТКУ (М. Монтессорі)
      • ВАЛЬДОРФСЬКА ПЕДАГОГІКА
      • Особистісний підхід у педагогіці: історія виникнення
      • Цінності людини з позиції гуманізму
      • Словник педагогічних термінів
      • Якість навчальної літератури
      • Болонський процес у ВНЗ України
      • ПЕРЕЛІК ВНЗ, у яких проводиться педагогічний екс...
      • Про Національну програму інформатизації
      • ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ "СТВОРЕННЯ СИТУАЦІЇ УСПІХУ"
      • Тренінг креативності
      • Типи практичних занять
      • Метод проектів. Метод портфоліо. "Кейс"-метод.
      • Формування творчої особистості вчителя
      • Поняття педагогічних технологій
      • Перелік основних технології навчання
      • Інтерактивні методики навчання у вищих навчальних ...
      • Інтерактивне навчання в системі нових освітніх тех...
      • КОНЦЕПЦІЯ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІВ
      • Інтерактивні мозкові штурми
      • ІНТЕРАКТИВНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ ВИЩО...
      • Інтерактивні технології навчання
      • Оцінювання діяльності учнів на інтерактивному уроці.
      • Структура уроків із застосуванням інтерактивних те...
      • Сучасний етап розвитку освіти в Україні
      • Діагностична карта оцінки ефективності впровадже...
      • Карти визначення рівнів готовності до інноваційної...
      • Формування готовності вчителів до інноваційної дія...
      • Сценарії для дитячого клубу історико-етичної реко...
      • Структура скаутської організації «Сокіл», «Джура».
      • Фізіологічні норми для здорової дитини споживання їжі
      • Способи оптимізації педагогічних технолігій за вер...
      • Проблемний підхід у навчанні учнів у творчій мереж...
      • Педагогіка творчих мереж Сергія Негоди
      • Авторська школа самовизначення Тубельського
      • Школа адаптивної педагогіки Ямбурга і Бройде.
      • Технологія саморозвивального навчання( Селевко)
      • Технологія комунікативного навчання іншомовної кул...
      • Ігрові технології ( Тарасевич, Штепа)
      • Опис типової дидактичної системи.
      • Джон Уотсон.ТЕХНОКРАТИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ ОС...
      • ТРИЗ-педагогика И.П. Волкова, ГС. Альтшуллера, И....
      • Школа майбутнього дня Д. Говарда.
      • Характеристика сучасних освітянських тенденцій у в...
      • Особливості педоцентристської концепції навчання.
      • Идеи развития в трудах Я.А. Коменского, М. Монтеня...
      • Л. С. Выготский о педологии и смежных с нею науках
      • Особливості традиційної дидактичної системи
      • Дистанційне навчання як комплексне оновлення освіт...
      • Особливості інноваційних дидактичних систем.
      • Досвід роботи сучасних Вальдорфських шкіл
      • Позитивні якості характеристики школяра
      • Застосування тренінгових технологій на заняттях із...
      • ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ
      • Головні ознаки педагогічної технології
      • Цілі і задачі дослідницької діяльності в сучасній ...
      • Самовиховання
      • Основна та додаткова література до блоку змістовог...
      • Модуль. Прийоми виховання
      • Модуль «Методи виховної роботи»
      • ІІ рівень. Білет № 6. Перевір знання з педагогіки
      • 2 рівень. Білет № 5. Перевір знання з педогігки
      • 2 рівень. Білет №4. Перевір знання з педагогіки
      • 2 рівень. Білет №3. Первір знання з педагогіки
      • 2 рівень. Білет 2. Перевір свої знання з педагогік...
      • 2 рівень. Перевір свої знання з педагогіки дитячих...
      • 1 рівень. Перевір власні знання з педагогіки дитяч...
      • СУЧАСНІ ОСВІТА У НАЙРОЗВИНЕНІШИХ КРАЇНАХ СВІТУ
      • Французький педагог Френе
      • Правила безпеки під час навчання в кабінетах інфор...
      • Відчуття та сприйняття як первинні форми відображе...
      • Орієнтовний комплекс вправ для збереження здоров'я
      • Календарне планування курсу «Математична лінгвістика»
      • НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА КУРСУ «МАТЕМАТИЧНА ЛІНГВІСТИКА...
      • Дослідницька діяльність учнів з курсу «Математична...
    • ►  березня (7)
    • ►  лютого (19)
    • ►  січня (4)
  • ►  2014 (7)
    • ►  серпня (1)
    • ►  липня (6)
Тема "Прості шаблони". На платформі Blogger.