Що таке ціннісні компетенції в старшокласників?
Запитання 1. Які складники ціннісних компетенцій у старшокласників?
Відповідь. Звичайно, що я розставлю тільки головні акценти у застосуванні власних розумінь та ціннісних компетенцій в своїй педагогічній практиці із страшокласники. Розумію, що перераховані позиції не зможуть анулювати мою порожню лакуну уявлень про те, що я не хочу досягти у «вульгарній» педагогіці турботи і щастя, у «мерзенній» педагогіці влади і незалежності, у «фарисейській» педагогіці одкровень, засад, маніпуляцій.
· Стійкі уміння діяти і вирішувати свою безпорадність на полюсах правди-істини-кривди-хиби.
· Адекватні уявлення про навколишнє оточення на полюсах краси-ідентичності-потворності-моди.
· Адекватні здатності реагування на зміни на полюсах сутності-змісту-сенсу-конотації.
· Використання швидкодіючих сервісів на полюсах «технології-принципи-акценти-підходи.
· Задатки до постійної самоосвіти і комунікації.
· Толерантна мотивація до саморозвитку на полюсах наративи-інвективи-понти-фронти.
· Етичні і естетичні критерії оцінювання досягнень на полюсах пам’ятники-свідомості-вірування-догмати.
· Власні переконання та гідність власної позиції і з позиції команди, соціальної групи,
· Прагнення не нашкодити собі під час впровадження інновацій на полюсах заклики-гасла-цінності-досвід
· Академічна доброчесність та культура виховання.
· Осмисленний досвід страху перед допущеними помилками і їх виправлень на полюсах зради-обману-крадіжки-знищення
· Довіра до знань і досвіду наукової та освітянської еліти.
· Аналіз загрозливих наслідків своєї непланованої роботи.
· Аналіз ризиків проблеми «права на оскарження».
· Конкурентність власних сенсів у соціумі на полюсах переконання-знання-трагедії-драми
· Мудрий альтруїзм та неуникнення проблемних ситуацій.
· Правова солідарність відповідальності у командній співпраці
· Спокійна нетерпимість до інтересів, які нівелюють цінності.
Немає коментарів:
Дописати коментар