субота, 4 квітня 2015 р.

Як досягти успіху при використанні педагогічної технології?











Фактори, що впливають
на якість педагогічної  технології

Компетенції   суб’єктів, що використовують  дану технологію в будь-яких режимах і ситуаціях

Інтуїція суб’єктів, що використовують
Технологію в аварійних режимах

Креативність  суб’єктів, що використовують
технологію під час катастроф

Досвід суб’єктів, що використовують
технологію  у критичних ситуаціях

Конструктивні рішення на об’єкти, які використовує технологія
Технічні рішення на об’єкти, які використовує технологія
Проектні рішення на об’єкти, які використовує технологія
Технологічні рішення на об’єкти, які використовує технологія
Контрольовані показники зовнішнього впливу
на технологічні процеси
Статичні навантаження
на суб’єктів, що використовують
технологію

Динамічні навантаження  на суб’єктів, що використовують
технологію

Психічні навантаження на суб’єктів, що використовують
технологію

Некеровані показники зовнішнього впливу під час  роботи технологічних процесів
Мінімізація складності
і трудомісткості технологічних процесів
Максимізація рівня достовірності отриманих локальних результатів успіху
Прогнозованість вихідних даних, що отримані
після застосування
технології
Діапазон вибору альтернатив та часові інтервали  функціональної залежності між суб’єктами і об’єктами
Особливості ринку попиту на результати та продукти технології
Наявність консенсус конкурентів та партнерів, що використовують технологію
Фінансовий компроміс між споживачами та постачальниками технологічних  послуг
Ієрархічна система усієї дидактики технології
Зручність експлуатаційних норм
і  реальні екстремуми технології, що можуть призвести до руйнування
Наявність динамічного програмування локальних  етапів
технологічного процесу
Ступінь вимог і ступінь впливів груп суб’єктів на коаліційні угоди
в  технологічних процесах
Наявність структурних моделей  усіх процесів та їх  трансформування до екстремальних та оптимальних властивостей  якісними за ознаками
Можливість адаптації технологічних процесів до нижчих рівнів суспільної ієрархії
Наявність несумісних та великого обсягу прав суб’єктів чи обов’язків суб’єктів
Суперечливість при повній формалізації
Процесів та розширенні  на інші нетехнологічні процеси












Немає коментарів:

Дописати коментар