суботу, 20 червня 2015 р.

Чому старшокласники готові на поступки?


Що таке ціннісні компетенції в старшокласників?

 

Запитання 1. Які складники ціннісних компетенцій у старшокласників?

Відповідь.  Звичайно, що я розставлю тільки головні акценти у застосуванні власних розумінь та ціннісних компетенцій в своїй педагогічній практиці із страшокласники. Розумію, що перераховані позиції не зможуть анулювати мою порожню лакуну уявлень про те, що я не хочу досягти у «вульгарній» педагогіці турботи і щастя, у «мерзенній» педагогіці влади і незалежності, у «фарисейській» педагогіці одкровень, засад, маніпуляцій.

·        Стійкі уміння діяти і вирішувати свою безпорадність на полюсах правди-істини-кривди-хиби.

·        Адекватні уявлення про навколишнє  оточення на полюсах краси-ідентичності-потворності-моди.

·        Адекватні здатності реагування на зміни на полюсах сутності-змісту-сенсу-конотації.

·        Використання швидкодіючих сервісів на полюсах «технології-принципи-акценти-підходи.

·        Задатки до постійної самоосвіти і комунікації.

·        Толерантна мотивація до саморозвитку на полюсах наративи-інвективи-понти-фронти.

·        Етичні і естетичні критерії оцінювання досягнень на полюсах пам’ятники-свідомості-вірування-догмати.

·        Власні переконання та гідність власної позиції і з позиції команди, соціальної групи,

·        Прагнення не нашкодити собі під час впровадження інновацій на полюсах заклики-гасла-цінності-досвід

·        Академічна доброчесність та культура виховання.

·        Осмисленний досвід страху перед допущеними помилками і їх виправлень на полюсах зради-обману-крадіжки-знищення

·        Довіра до знань і досвіду наукової та освітянської еліти.

·        Аналіз загрозливих наслідків своєї непланованої роботи.

·        Аналіз ризиків проблеми «права на оскарження».

·        Конкурентність власних сенсів  у соціумі на полюсах переконання-знання-трагедії-драми

·        Мудрий альтруїзм та неуникнення проблемних ситуацій.

·        Правова солідарність відповідальності у командній співпраці

·        Спокійна нетерпимість до інтересів, які нівелюють цінності.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар