Дистаційно-змішане
навчання
Стилі навчання дитини
без використання
класно-урочної системи:
1.Крок за кроком:
·
Вивчити
домінуючий стиль навчання дитини: (візуальний, аудіальний, кінестетичний, інтелектуальний);
·
Постановити
цілі навчання у
вигляді запитань;
·
Допомога
в отриманні твердих навичок та умінь використовувати прийоми,
способи, методи, ресурси самонавчання.
Дистаційно-змішане
навчання
Стилі навчання дитини
без використання
класно-урочної системи:
2.Проектна методика
розвиває життєві компетенції:
·
Лідерство
за сумлінням;
·
Лідерство
за служінням;
·
Прийняття
рішень за переконаннями;
·
Різні
способи спілкування з середовищем;
·
Послідовна
саморефлексія інтересів;
·
Толерантна
співпраця за потребами;
·
Систематичний
самоконтроль за переконаннями;
·
Комунікація
з експертами у разі проблеми;
·
Наукова
доведеність і логічність причинно-наслідкових зв’язків у базі знань.
Дистаційно-змішане
навчання
Стилі навчання дитини
без використання
класно-урочної системи:
3.Індивідуальна
методика якісного навчання:
·
Фізичні
тренінги на чутливість
і живучість;
·
Психологічні
тренінги на стійкість і надійність;
·
Командні
тренінги з ієрархії та координованості;
·
Майстер-класи
на складність пошуку
оцінок;
·
Віртуальні
курси-цикли на адаптивність
до умов;
·
Технологічні
практикуми на ефективність знань;
·
Конструктивні
конкурси на функціональність;
·
Інформаційні
семінари на оперативність
аналізу;
·
Нагромадження
творчого досвіду та
винаходів.
Немає коментарів:
Дописати коментар