середу, 25 березня 2015 р.

Дистанційно-змішане навчання в ліцеї № 7













Дистаційно-змішане навчання
Стилі навчання дитини
без використання
класно-урочної системи:
1.Крок за кроком:
·     Вивчити домінуючий стиль навчання дитини: (візуальний, аудіальний, кінестетичний,  інтелектуальний);
·     Постановити цілі навчання у вигляді запитань;
·     Допомога в отриманні твердих навичок та умінь використовувати прийоми, способи, методи, ресурси самонавчання.














Дистаційно-змішане навчання
Стилі навчання дитини
без використання
класно-урочної системи:
2.Проектна методика розвиває життєві компетенції:
·      Лідерство за сумлінням;
·      Лідерство за служінням;
·      Прийняття рішень за переконаннями;
·      Різні способи спілкування з середовищем;
·      Послідовна саморефлексія інтересів;
·      Толерантна співпраця за потребами;
·      Систематичний самоконтроль за переконаннями;
·      Комунікація з експертами  у разі проблеми;
·      Наукова доведеність і логічність причинно-наслідкових зв’язків у базі знань.











Дистаційно-змішане навчання
Стилі навчання дитини
без використання
класно-урочної системи:
3.Індивідуальна методика якісного навчання:
·      Фізичні тренінги на чутливість і живучість;
·      Психологічні тренінги на стійкість і надійність;
·      Командні тренінги з ієрархії та координованості;
·      Майстер-класи на складність пошуку  оцінок;
·      Віртуальні курси-цикли на адаптивність до умов;
·      Технологічні практикуми на ефективність знань;
·      Конструктивні конкурси на функціональність;
·      Інформаційні семінари на оперативність аналізу;
·      Нагромадження  творчого досвіду та  винаходів.















Немає коментарів:

Дописати коментар