четвер, 26 березня 2015 р.

Проблематика теорії дитячого колективу




Проблематика теорії дитячого колективу з внутрішніми причинами та факторами

1.Незавершена система прогнозування освітніх факторів і безпекових властивостей навчально-освітнього середовища без будь-яких інформаційних забобонів на структуру внесків та будь-яких змін ідеологічних рамок на логічну організацію.

2.Пізнавальна система неусувних сутностей навчально-освітнього середовища з ключовими
етапами розвитку інформаційних векторів і практичного пізнання різної природи явищ, процесів.

3.Система умов прийняття рішень для існування та живучості навчально-освітніх засобів за різноманітними тенденціями змін позаштатного, аварійного  режимів роботи.

4.Система процесуальних формальностей між живими непрацездатними і неживими працездатними істотами з обмеженнями по часу на причини і з особливостями на значимість внеску.

5.Формалізована система прагматичних дозволів на встановлення мінімальних катастроф від кількісних уживань  твердого і м’якого ресурсу та його раціонального(мінімального чи максимального) розширення.

6.Узгодження системних методик  змін і точок зору на здатність середовище живих істот до успішного розвитку і застосування до них вирішальних ролей та ранжування.

7.Системність проникнень у звичаї середовища заради розпізнавання і прогнозування ситуацій ризиків, а також стимуляції до одержання якісно нових технологій без ушкодження попередніх надбань.

8.Систематичні дослідження  способів розпізнавання різних еволюцій в середовищі, їхньої повноти, достовірної комунікації із зовнішніми чинниками заради уточнень суб’єктивних потреб, вдосконалення можливостей швидкої взаємодії.

9.Відкритий системний підхід до застосування дефектів при реалізації рішення до настання оптимальних(позаштатних, аварійних та катастрофічних) результатів для подальшого стимулювання безперервних  змін

10.Струнка сфера системного мислення для адекватного формулювання ідей на реалізацію проектів(без руйнування історії життя системи), впровадження достовірних(неімітованих) практик, виходячи з реального інструментарію та наявних ресурсів системи.

11.Системний аналіз своєрідних внесків-ризиків для визначення співпраці чи колективної діяльності, що взаємно узгоджуються з різними прототипами досвіду та аналогами інтуїції  за  вимогами та призначеннями.

12.Мінливі системні дослідження відношень рівнів та еволюцій ієрархій за стратегічними напрямами функціонування процесів між прихильниками та супротивниками альтернатив.

13. Еволюційні системні розбіжності різнорівневих множин інформованості істот з точки зору альтернативної практики вибору даних

14.Узагальнені системні передбачення можливостей розвитку локальних та глобальних неоднозначностей і суттєвих суперечностей в навчально-освітньому середовищі з перехідними режимами штатного функціонування під час реформ(критичних, надзвичайних, аварійних, катастрофічних ситуацій або відмов системи).




Зауваження та обмін досвідом:

1. Дистанційна освіта має велику переваги для тих, хто займається своєю улюбленою справою, для тих знайшов своє справжнє захоплення і змінює свій простір і світ на краще. Єдиний спосіб робити  це добре - це  поважати чужий досвід  і віддавати  усім знанням належне.
2. Пропоную споживачам знань змінювати власний досвід життя не таким способом, як усі. Думаю нестандартно, краще користувачам дистанційної освіти у цьому випадку побути  реальним піратом і  знайди  можливість отримати якісні переваги над суперниками, при цьому не обманувши самого себе.
 3. Чим би я не займався, стараюся все зробити якнайкраще. Успіх тягне за собою інший успіх, тому у всьому прагни до максимального успіху при мінімальних втратах часу і ресурсу.
4. Працюю зараз над системним аналізом із задачею передбачення катастроф в дистанційній освіті. Як тільки я створю сценарну платформу із бази даних, то потім  складу список сильних і слабких  сюжетів  розвитку, як своїх, так і  споживачів бази  чужого досвіду.
5. Я надто заповзятливий. Все шукаю можливості для здійснення великого прориву в дистанційній формі навчання в мережі. Знайшов набір ідей, що вимагають швидких і рішучих дій, і "стрибнув  в цю мережу". Найчастіше важко дітям зробити крок перший. А таки вони просто зроблять його самостійно. Маю сміливість слідувати велінням свого покликання й інтуїції.
 6. Завжди починаю з малого, але мрію зробити велику справу  для освіти дітей. Не займаюся одночасно занадто багатьма речами. Займаюся спочатку небагатьма простими справами в галузі проектування, і поступово переходжу до більш складних справ реалізації проектів. І завжди думаю про те, як діти передбачатимуть майбутнє на основі власного вивчення чужого досвіду і досвіду персональної  творчості.
7. Прагну  випереджати  своїх конкурентів. Чим би я не займався, у мене має бути сама передова технологія, і вона повинна знаходитися у мене перед  відкритими очима, аби приймати стратегічні рішення. Якщо зараз існує більш передова освітня технологія, ніж дистанційна форма освіти в мережі то я її готовий  використовувати, не звертаючи уваги на те, що більше її ніхто не використовує. Буду тим, хто зробить цю технологію стандартом у  мережі.
8. Концентруюся на досягненні якісного результату від роботи, оскільки люди найкраще оцінюють  при дистанційній освіті  персональні результати своєї роботи.  Намагаюся вдосконалювати зразки якості навчання. Деякі люди не очікують побачити десь неперервне робоче  навчальне середовище, в якій від споживачів очікують не тільки роботу, а і видатних результатів. Тому рекламую свою конкурентну перевагу дистанційної освіти  перед споживачами освітніх послуг.
9. Завжди шукаю  можливість отримувати зворотний зв'язок з різноманітних джерел при дистанційній формі навчання в мережі. Кожна людина скаже тобі щось корисне і поповнить базу знань та базу досвіду.
10. Шукаю зараз освітні інновації, які спрацьовують  у дистанційній формі навчання дітей. Саме інновації в дистанційній формі навчання відрізняють лідерів ринку освітянського послуг від послідовників репетиторської чи аудиторно-класно-лекційної форми навчання. Витрачаю свій вільний від педагогічної роботи час  на створення нових речей для дистанційної освіти, але при цьому кажи «ні» тисячам ідей, щоб не виявилося так, що я залучений в занадто велике число інновацій. Концентруюся на по-справжньому важливих проектах дистанційної освіти в Україні.
11. Виношу  уроки з невдач. Іноді, вводячи інновації, ти помилки робиш. Найкраще швидко визнати їх і, якщо з'ясувалося, що даний напрямок є тупиковим, переключити зусилля на поліпшення інших інновацій.
12. Вчуся безперервно. Завжди є "ще одна річ" яку дізнатися потрібно. Влаштовуй перехресне запилення ідеями з іншими людьми.





Немає коментарів:

Дописати коментар