пʼятницю, 27 лютого 2015 р.

Програма «Обдарована дитина» в рамках експерименту

Програма «Обдарована дитина»
в рамках експерименту
«Художньо-творчий розвиток особистості в умовах реалізації нової моделі школи культуротворчого спрямування»
закладу

РОЗДІЛ І
Організація     науково-методичного     та     кадрового забезпечення
№ п/п
Зміст заходу
Термін викона-
ння
Виконавець
1
Розробити   загальні  й  спеціальні  методичні  рекомендації для виявлення,  розвитку  і  підтримки  обдарованих  дітей  та здібної учнівської  молоді в закладі;  розробити систему роботи з обдарованими дітьми.
До 20.10. 2005 року

Адміністра-ція
Методична рада
2
Підготувати  методичні   рекомендації    щодо формування психолого-фізіологічної стійкості,  профілактики стресів,  розумових,  емоційних та інших перевантажень обдарованих дітей та молоді в закладі
До 03.10. 2005 року

Психолог закладу
3
Проводити   науково-практичні  конференції,  семінари,присвячені проблемам розвитку  творчого  потенціалу  педагогів  та учнів міста, впровадження нових освітніх технологій.
2005-2015 роки
Методична рада
4
Підготувати каталоги літератури з питань роботи з обдарованою молоддю, постійно працювати над створенням бібліотеки «юного науковця»
2005-2015 роки
Голови МО
Бібліотекар

РОЗДІЛ  ІІ
Система пошуку обдарованих дітей
№ п/п
Зміст заходу
Термін викона-
ння
Виконавець
1
Здійснювати визначення рівня обдарованості й інтелекту дітей за комплексною  системою-методикою  багатомірної  оцінки  із обов'язковим  залученням до такої роботи психолога закладу.
2005-2015 роки
психолог
2
Систематично поповнювати загально- інформаційний банк закладу даними по програмі “Обдарована дитина”
2005-2015 роки
Психолог
Класні керівники
3
Забезпечити проведення шкільних     олімпіад,конкурсів, турнірів,    фестивалів, конкурсів-оглядів  творчих  колективів,  наукових   шкільних колективів, виставок творчих робіт, здійснення інших заходів,  спрямованих на виявлення  і  самореалізацію  обдарованих дітей та молоді.
2005-2015 роки
Адміністра-ція
Голови МО
4
Налагодити  зв'язки  з  організаціями  та закладами міста, провідними науковцями, робота яких спрямована на пошук, навчання і розвиток  обдарованих  дітей і молоді,  та обмін досвідом роботи з даної проблеми.
2005-2015 роки
Адміністра-ція
Методична рада
5
Розробка та втілення  системи поетапного виявлення обдарованих дітей у початковій школі та подальша робота з ними в основній та старшій школі
2005-2015 роки
психолог
6
Продовжити виплату стипендій, за рахунок спонсорських коштів, учням, що виявляють високій рівень знань у навчанні
2005-2015 роки
Голова ГО «Ліцеїст»




РОЗДІЛ  ІІІ
  Навчання, виховання та розвиток обдарованих дітей
№ п/п
Зміст заходу
Термін викона-
ння
Виконавець
1.      
Продовжити роботу гуртків у закладі для залучення обдарованих та  талановитих дітей до занять в них
2005-2015
роки
Адміністрація
2.      
Організовувати участь у проведенні  Інтернет-олімпіад, майстер класів та створювати належні умови  для  участі  в  них  обдарованих учнів.
2005-2015 роки
Адміністрація
Голови МО

3.      
Участь у роботі Малої академії наук
Створення на базі закладу осередка МАН
2005-2015 роки
Адміністрація
Методична рада
4.      
Проведення заходів у рамках роботи МЛА
(малої лінгвістичної академії)
2005-2015 роки
Методична рада
5.      
Проведення заходів щодо організації та роботи на базі закладу телешколи «Ліцеїст»
2005-2015
Методична рада
6.      
Залучати учнівську молодь до участі в міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах з програмування, комп’ютерної графіки та дизайну
2005-2015 роки
Методична рада
7.      
 Проведення конкурсу дитячої художньої самодіяльності «Алло, ми шукачем таланти»
2005-2015

Заступник директора з виховної роботи
8.      
Огляд-конкурс театральних колективів та літературно-музичних композицій
2005-2015
Заступник директора з виховної роботи
9.      
Забезпечити публікацію кращих матеріалів школярів та вчителів закладу в шкільній газеті «Дзеркало ліцею»
2005-2015
Редакція газети «Дзеркало ліцею»




РОЗДІЛ  IV
Забезпечення соціально-правових гарантій
№ п/п
Зміст заходу
Термін викона-ння
Виконавець
1
Розробити  та  запровадити  систему  моніторингу  щодо подальшого навчання  та  працевлаштування  випускників  навчального закладу  -  переможців  та  призерів Всеукраїнських і Міжнародних олімпіад, конкурсів, турнірів тощо.
2005-2015 роки
Психолог
Класні керівники
2
Здійснювати моніторинг   результативності  роботи з обдарованою молоддю педагогічних  працівників закладу
2005-2015 роки
Методична рада

РОЗДІЛ  V
Міжнародне співробітництво
№ п/п
Зміст заходу
Термін викона-ння
Виконавець
1
Заохочувати до участі школярів та викладачів закладу в міжнародних проектах, програмах, науково-практичних конференціях, олімпіадах, змаганнях і конкурсах
2005-2015 роки
Адміністра-ція
Голови МО
2
Сприяти  проведенню американської програми   обміну майбутніх лідерів  по відбору кращих учнів-знавців англійської мови для навчання за кордоном (FLEX)
2005-2015 роки
Вчителя  англ. мови


3
Сприяти  проведенню німецької програми «Школи – партнери майбутнього» для покращення знань і навичок німецької мови та застосування набутого досвіду у проведенні та організації творчих проектів
2008-2015 роки
Вчителі німецької мови



Немає коментарів:

Дописати коментар