Програма «Обдарована дитина»
в рамках експерименту
«Художньо-творчий розвиток особистості в
умовах реалізації нової моделі школи культуротворчого спрямування»
закладу
РОЗДІЛ І
Організація науково-методичного та
кадрового забезпечення
№ п/п
|
Зміст заходу
|
Термін викона-
ння
|
Виконавець
|
1
|
Розробити
загальні й спеціальні
методичні рекомендації для
виявлення, розвитку і
підтримки обдарованих дітей
та здібної учнівської молоді в
закладі; розробити систему роботи з
обдарованими дітьми.
|
До
20.10. 2005 року
|
Адміністра-ція
Методична рада
|
2
|
Підготувати
методичні рекомендації щодо формування психолого-фізіологічної
стійкості, профілактики стресів, розумових,
емоційних та інших перевантажень обдарованих дітей та молоді в закладі
|
До
03.10. 2005 року
|
Психолог закладу
|
3
|
Проводити науково-практичні конференції, семінари,присвячені проблемам розвитку творчого
потенціалу педагогів та учнів міста,
впровадження нових освітніх технологій.
|
2005-2015 роки
|
Методична рада
|
4
|
Підготувати каталоги літератури з питань роботи з
обдарованою молоддю, постійно працювати над створенням бібліотеки «юного
науковця»
|
2005-2015 роки
|
Голови МО
Бібліотекар
|
РОЗДІЛ ІІ
Система пошуку обдарованих дітей
№ п/п
|
Зміст заходу
|
Термін викона-
ння
|
Виконавець
|
1
|
Здійснювати визначення рівня обдарованості й
інтелекту дітей за комплексною системою-методикою багатомірної оцінки
із обов'язковим залученням до такої роботи психолога закладу.
|
2005-2015 роки
|
психолог
|
2
|
Систематично поповнювати загально- інформаційний банк
закладу даними по програмі “Обдарована дитина”
|
2005-2015 роки
|
Психолог
Класні керівники
|
3
|
Забезпечити проведення шкільних олімпіад,конкурсів, турнірів, фестивалів, конкурсів-оглядів творчих
колективів, наукових шкільних колективів, виставок творчих
робіт, здійснення інших заходів, спрямованих
на виявлення і самореалізацію обдарованих дітей
та молоді.
|
2005-2015 роки
|
Адміністра-ція
Голови МО
|
4
|
Налагодити
зв'язки з організаціями та закладами міста, провідними науковцями,
робота яких спрямована на пошук, навчання і розвиток обдарованих
дітей і молоді, та обмін
досвідом роботи з даної проблеми.
|
2005-2015 роки
|
Адміністра-ція
Методична рада
|
5
|
Розробка та втілення
системи поетапного виявлення обдарованих дітей у початковій школі та
подальша робота з ними в основній та старшій школі
|
2005-2015 роки
|
психолог
|
6
|
Продовжити виплату стипендій, за рахунок спонсорських коштів, учням, що
виявляють високій рівень знань у навчанні
|
2005-2015 роки
|
Голова ГО «Ліцеїст»
|
РОЗДІЛ ІІІ
Навчання,
виховання та розвиток обдарованих дітей
№ п/п
|
Зміст заходу
|
Термін викона-
ння
|
Виконавець
|
1.
|
Продовжити роботу гуртків у закладі для залучення
обдарованих та талановитих дітей до
занять в них
|
2005-2015
роки
|
Адміністрація
|
2.
|
Організовувати
участь у проведенні Інтернет-олімпіад, майстер класів та створювати належні умови для
участі в них
обдарованих учнів.
|
2005-2015 роки
|
Адміністрація
Голови МО
|
3.
|
Участь у роботі Малої академії наук
Створення на базі закладу осередка МАН
|
2005-2015 роки
|
Адміністрація
Методична рада
|
4.
|
Проведення заходів у рамках роботи МЛА
(малої лінгвістичної академії)
|
2005-2015 роки
|
Методична рада
|
5.
|
Проведення заходів щодо організації та роботи на базі
закладу телешколи «Ліцеїст»
|
2005-2015
|
Методична рада
|
6.
|
Залучати учнівську молодь до участі в міських,
обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах з програмування,
комп’ютерної графіки та дизайну
|
2005-2015 роки
|
Методична рада
|
7.
|
Проведення
конкурсу дитячої художньої самодіяльності «Алло, ми шукачем таланти»
|
2005-2015
|
Заступник директора з виховної роботи
|
8.
|
Огляд-конкурс театральних колективів та
літературно-музичних композицій
|
2005-2015
|
Заступник директора з виховної роботи
|
9.
|
Забезпечити публікацію кращих
матеріалів школярів та вчителів закладу в шкільній газеті «Дзеркало ліцею»
|
2005-2015
|
Редакція газети «Дзеркало ліцею»
|
РОЗДІЛ IV
Забезпечення
соціально-правових гарантій
№ п/п
|
Зміст заходу
|
Термін викона-ння
|
Виконавець
|
1
|
Розробити
та запровадити систему
моніторингу щодо подальшого
навчання та працевлаштування випускників
навчального закладу - переможців
та призерів Всеукраїнських і
Міжнародних олімпіад, конкурсів, турнірів тощо.
|
2005-2015 роки
|
Психолог
Класні керівники
|
2
|
Здійснювати
моніторинг результативності роботи з обдарованою молоддю педагогічних працівників закладу
|
2005-2015 роки
|
Методична рада
|
РОЗДІЛ V
Міжнародне співробітництво
№ п/п
|
Зміст
заходу
|
Термін викона-ння
|
Виконавець
|
|||
1
|
Заохочувати до
участі школярів та викладачів закладу в міжнародних проектах, програмах,
науково-практичних конференціях, олімпіадах, змаганнях і конкурсах
|
2005-2015 роки
|
Адміністра-ція
Голови МО
|
|||
2
|
Сприяти проведенню американської програми обміну майбутніх лідерів по відбору кращих учнів-знавців англійської
мови для навчання за кордоном (FLEX)
|
2005-2015 роки
|
Вчителя англ. мови
|
|||
3
|
Сприяти проведенню німецької програми «Школи –
партнери майбутнього» для покращення знань і навичок німецької мови та
застосування набутого досвіду у проведенні та організації творчих проектів
|
2008-2015 роки
|
Вчителі німецької
мови
|
|||
Немає коментарів:
Дописати коментар