пʼятницю, 27 лютого 2015 р.

Педагогічний аналіз роботи навчального закладу з обдарованими дітьми


 Зразок

Педагогічний аналіз роботи навчального закладу з обдарованими дітьми


Учні закладу брали участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру – 2014» (765 учасників, із яких відмінних сертифікатів – 650, добрих – 24).  У ХХV1ІІ  Міжнародному  чемпіонаті з розв’язування логічних математичних задач  13 учнів вибороли право бути учасниками очного півфіналу, із яких 9 вийшли до півфіналу.
У Всеукраїнському  конкурсі «Колосок - 2013»  взяли участь 266 учнів (відмінний результат – 41, добрий результат – 199. У Міжнародному конкурсі юних істориків «Лелека» брало участь 78 школярів (відмінний результат – 1, добрий результат – 12).  У Всеукраїнському конкурсі  з англійської мови «Гринвич» взяли участь – 70 учнів, із яких отримали дипломи обласного рівня – 5 учнів (ІІ місце – 3, ІІІ місце – 2).
Члени Малої лінгвістичної академії гідно представили ліцей на ІІ етапі ХІІ Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика. Призерами стали Зарічанська Каріна (5-Б) ІІІ місце, Вершиніна Дар’я (9-ЛЮМ клас) ІІІ місце.
У  Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської молоді ім. Т.Г. Шевченка у ІІ турі Зарічанська Каріна (5-Б), Стасюк Ольга (11-М) посіли ІІ місце.
У міському конкурсі «Майстер української орфографії» Зарічанська Каріна (5-Б,  вчитель Негода В.В.) виборола І місце, Марусич Олександра (9-Е, вчитель Зайцева О.М.) – ІІ місце, Стасюк Ольга (11-М, вчитель Романович В.М.) – ІІ місце. У міському конкурсі «Містер і міс Каліграфія» Мельник Єлизавета (3-Б, вчитель Іскра Н.О.) виборола І місце, Інжиєвська Віолета (2-І, вчитель  Ременяк Т.С.) – ІІ місце.
Плідною була участь Малої лінгвістичної академії у творчих конкурсах:
- конкурс Вінницької філії «Укрпошти» на тему «Напиши листа про роль музики в житті людини» – переможцем стала Другак Олександра (9-Е клас, учитель Марина О.І.) – І місце,;
- XVII Міжнародний конкурс шкільних медіа – у номінації «Кращий автор серед 5-8 класів» - Борзова Анна (6-І клас, учитель Романович В.М.) – І місце;
- Міжнародний фестиваль «Артек» – участь шкільної команди журналістів (керівник Марина О.І.);
- конкурс «Прес-весна на Дніпрових схилах» шкільна газета «Дзеркало ліцею» – лауреат конкурсу (керівник Марина О.І.);
- конкурс поетів-початківців «Зелене гроно» – Стасюк О. (11-М клас) - І місце, Данильченко С. (8-ЕА) – ІІ місце;
У рамках  Малої лінгвістичної академії (керівник Негода В.В.) проводяться заняття гуртків: «Журналістика» (кер. Марина О.І.), «Первоцвіття» (кер. Негода В.В.), «Виразне читання» (кер. Маринич О.В.), «Літературна Вінниччина» (кер. Кудлаєнко Т.Ф.), «Мовознавець» (кер. Романович В.М.).
Гуртківці Малої лінгвістичної академії стали учасниками таких міських заходів: святкування 200-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка; участь у вечорі пам’яті В. Стуса (бібліотека ім. Тімірязєва); участь у презентації книги Ольги Стасюк (11-М клас) «Не хочу стояти осторонь. Стежками Революції» для читачів дитячо-юнацької бібліотеки; участь у щорічному міському заході «Коцюбинські читання» в музеї Михайла Коцюбинського. Учні 9-Е класу відвідали міський захід «Шевченко і Поділля» у бібліотеці для дітей та юнацтва.
Цікавими і змістовними були загальношкільні заходи, проведені для учнів 5-11-х класів, приурочені святкуванню 200-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка. Найкращими  із них були: літературно-музична композиція для учнів 5-х класів «Стежками долі Кобзаря» (Негода В.В.) та для учнів 9-х класів «Кобзар» Шевченка» (Марина О.І.).
Учень 11-М класу Гуменюк Микола в обласному та міському  конкурсах читців, присвячених  215-й  річниці з дня народження А.Міцкевича  посів І місце, Поляруш Дмитро (6-І) – ІІ місце, Данильченко Маріанна (6-І), Педченко Анна (7-І), Холодова Євгенія (9-Е), Борисюк Катерина (10-М) – ІІІ місце.
У міському конкурсі «Моя сім’я – моя родина» сім’я Єднак Ірини (3-Б,  учитель Іскра Н.О.) стала переможцем.
У закладі на високому рівні пройшли предметно-методичні тижні та декадники:
- фізичної культури;
- математики;
- англійської мови;
- англійської мови в початковій школі;
- читання в початковій школі;
- інформатики в 5 класах;
- сходинки до інформатики в 2-х класах
- курсу «Захист Вітчизни»;
- української мови та літератури;
- історії
- ГПД  
У 2013-2014н.р. ефективною була науково-методична робота.
Продовжувалася робота вчителів з розробки та вдосконалення інноваційних загальноосвітніх технологій. У 2013 – 2014  н.р. заклад взяв участь  у національній виставці «Інноватика в освіті», підготовлено посібник «Модель інноваційної школи як основа багатовекторного випереджаючого розвитку навчального закладу» (А.О.Романова, І.Л. Мед). Робота оцінена дипломом І ступеня.
Заклад взяв  участь у міжнародній виставці  «Сучасні заклади освіти 2014». Підготовлено посібник  «Дистанційне навчання під час вивчення математики» (Сухомовський О.Г., Негода С.П.), посібник отримав золоту медаль. Під час проведення національної та міжнародної виставок заступник  директора Романова Г.О., учитель початкових класів Мед І.Л., учитель математики Негода С.П  взяли участь у наукових конференціях, де представили інноваційні проекти, впроваджені в ліцеї протягом останніх двох років.
У 2013 році директор закладу став переможцем Національного конкурсу «Директор ХХІ ст.».
Протягом року на базі закладу були проведені:
з/п
Назва семінару
Учителі
1
Міський семінар для вчителів німецької мови «Mіжнародні сертифікати з німецької мови для школярів»
Прокопчук А.Г., Романова А.О. Носик О.Г., Десятник  Т.О., Задорожна Л.І., Кац Р.М.
2
Круглий стіл «Особливості викладання числівників у польській мові»
Гузовська В.М.
3
Методичний семінар для вчителів  математики м.Вінниці «Геометрія куба»
 Негода С.П.
4
Методичний семінар  для слухачів курсів ВОІПОПП  «Розробка та впровадження факультативних курсів з математики»
Негода С.П.
Активну участь учителі закладу брали у конференціях і семінарах:

Міські та обласні семінари, конференції
1.
Міський семінар  “CAMBRIGDESEMINARS“ для молодих вчителів
Яковенко Т.М.

2
Міський семінар «Використання інтернет-ресурсів на уроках англійської мови», школа №35
Мельник І.О.
Яковенко Т.М.

3
Обласний семінар з польської мови «Організація шкільного процесу»
Гуменюк О.М.
Гузовська В.М.
ВОІПОПП

4
Обласний семінар «Навчальні програми з польської мови»
Гуменюк О.М., Гузовська В.М.
ВОІПОПП
5
   Лекція для вчителів курсів німецької мови «ІКТ на уроках   німецької мови»
Носик О.Г.
ВОІПОПП
6
Cемінар  «Підготовка до ЗНО»
Сидорова Н.О.
ВОІПОПП
7
Cемінар Роберта Хартігана «Потреби студентів:ефективна підготовка до екзаменів»
Ладіняк О.С.
ВОІПОПП
8
Cемінар “Особливості вивчення англійської мови в першому класі»
Ладіняк О.С.
Скальський М.С.
Видавництво PEARSON 
9
Cемінар видавництва  “CAMBRIGDEUNIVERSITYPRESS”  та компанії «Лінгвіст»
Данилюк О.А., Арсенюк В.П.
Скальський М.С.
ММК
Всеукраїнські та міжнародні семінари, конференції
з/п
Дата проведення
Назва семінару
Учасники
Місце проведення
1
Жовтень 2013 р.
Всеукраїнський семінар директорів шкіл-партнерів учасників проекту « Школи: партнери майбутнього»
А.О.Романова
 м.Тернопіль
м.Ужгород
2
Липень 2013 р.
Всеукраїнський семінар за програмою SMRT(Soсial  Media Related Training) для загальноосвітніх навчальних закладів.   
Прокопчук А.Г.
Кац Р.М.
Крим
3
01.12-13.12.2013
Всеукраїнський семінар за програмою SMRT(SoсialMediaRelatedTraining)
Яковенко Т.М.
Канадський коледж, .Черкаси
4
Вересень 2013р.

Всеукраїнський семінар-тренінг в рамках програми
адреса електронної Twinning БІЛЬШЕ
Кац Р.М.
Данилюк О.А.
м.Київ,Міжнарод-ний Інститут
Менеджменту
5
10-11.09. 2013
Всеукраїнський семінар «Доторкнись до математики»
Ладіняк О.С.
Гете-Інститут
м.Київ
6
29.10-1.11. 2013
Всеукраїнський семінар для вчителів німецької мови
« Казковий воркшоп»
Десятник Т.О.
м.Кривий Ріг
7
26-28.11. 2013
Всеукраїнський семінар для вчителів німецької мови
« Екзамени рівня В1/В2»
Десятник Т.О.
Гете-Інститут
м.Київ
8
23-24.06. 2014
Всеукраїнський семінар для вчителів німецької мови
«Уроки німецької мови в початковій школі»
Задорожна Л.І.
Гете-Інститут
м.Київ

Проведено педагогічні ради:
«Підвищення ефективності та якості сучасного уроку в умовах компетентісно зорієнтованого підходу до навчально-виховного процесу. Цілі, задачі, шляхи реалізації»;
- «Готовність закладу до впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»;
- «Врахування вікових психологічних особливостей та позитивної мотивації учнів на результативність навчально-виховної роботи вчителя англійської мови»;
- «Формування якостей читання та розвиток читацьких інтересів в учнів початкових класів як методична проблема»;
- «Виховання загальнолюдських цінностей свідомої дисципліни та культури поведінки учнів через сімейні цінності»;
- «Формування світоглядних компетентностей учнів в процесі вивчення математики»;
- «Формування навичок  здорового способу життя на уроках фізичної культури»;
- «Особливості особистісно-професійної діяльності вихователя ГПД в умовах сучасної школи».
Активно і творчо працювали динамічні групи з підготовки проведення педрад у складі: Прокопчук А.Г.,  Ладиняк О.С., Десятник Т.О., Арсенюк В.П., Гузовська В.М., Гузарик Г.І., Негода С.П., Сорокаліта І.М., Сташко Ю.М., Іскра Н.О., Мед І.М., Мишук Л.В., Кравець І.С.,  Результативно працювали методичні обєднання  вчителів початкових класів (Пшеничнюк В.В.), філологів (Негода В.В.), іноземних мов (Носик О.Г.), математики (Сатайкіна О.Б.), суспільно-природничих наук ( Батюк Л.Є.), естетики та спорту (Щеглова Т.Л.).
Протягом року проведено відкриті уроки та позакласні заходи:
- для вчителів міста та  області: Прокопчук А.Г.,Кравець І.С., Десятник Т.О., Сатайкіна О.Б.,  Сороколіта І.М., Гузарик Г.І., Негода С.П., Білан Л.С., Батюк Л.Є,, Романова А.О., Княгиницька О.Д, Зайцева О.М., Маринич О.В.;
- Для вчителів   закладу: Ладіняк О.С., Арсенюк В.П., Гузовська В.М., Рожкова О.І ..
У 2013-2014 н.р. у міському конкурсі «Ярмарок фахових сподівань» брали участь: Арсенюк В.П., Ладиняк О.С., Сорокаліта І.М.
Учитель музичного мистецтва Щеглова Т.Л. взяла участь у міському конкурсі «Парк педагогічної майстерності» з роботою «Фольклор і сучасна музика».
Учитель Арсенюк В.П. отримала диплом Британської Ради про успішне закінчення онлайн-курсів „GISELTProficient».
Учитель Кац Р.М. стала  учасником конкурсу «Вчитель-новатор», який проводився компанією Майкрософт.
Ладиняк О.С., Данилюк О. А.  та Арсенюк В.П. брали участь у конкурсі «Мультитест».
Учителі трудового навчання: Костишина О.М., Сольський С.В. та Дерипаска О.Д. брали активну участь у міських виставках, акціях, конкурсах, майстер-класах: «Серце до серця», «Наш пошук тобі, Україно!», «Знай і люби свій край», «Зимова феєрія», «Великодні дзвони».
У 2013– 2014 навчальному році програма Колективний науковий проект була спрямована на розкриття теми «Ти і твоє майбутнє».  Переможцями стали:
І місце  – 5-А та 6-А, кл. керівники БатюкЛ.Є,  Сатайкіна О.Б. «Поінформований – означає попереджений»;
ІІ місце – 10-М та 11-ЛК, кл. керівники Сидорова Н.О., Булейко Л.О. «Сучасний світ і ми. Вибір професії»;
                                5-А та 6-І, кл. керівники Негода В.В. Романович В.М. «Ну що б, здавалося, слова»;
ІІІ місце – 10-ЕК, кл. керівник Сороколіте І.М. «Математична компетентність як складова професійної підготовки
                  майбутнього економіста»;
             7-І та 10-ЛК, кл. керівники Анжієвська Л.П., Кліпінська Л.В. « Ювенальна юстиція: за і проти»;
             8-ЕА та 11-Е, кл. керівники Парфенюк І.Г., Білан Л.С «Екооперація: бізнес для екології або розвиток сучасних систем збору електронних відходів у Вінниці»;
             8-МК та 11-М, кл. керівники Гороль А.М., Княгиницька О.Д. «Куріння і здоров’я не сумісні».
Лауреатами  конференції стали:
-         11-Ю - кл. керівник Джереловська І.М.;
-         9-Е  -  кл. керівник Марина О.І. ;
-         7-Б - кл. керівник Маринич О.В.;
-         8-ЛЮ - кл. керівник Кудлаєнко Т.Ф
-         7-А кл. - керівник Рожкова О.І;
-         5-І кл. - керівник Костишина О.М.;
-         6-Б кл. - керівник Яковенко Т.М.;
-         9-АК  - кл. керівник Зубік О.М.
-         9-ЛЮМ  - кл. керівник Щеглова Т.Л.

        
У 2013-2014 навчальному році успішно продовжувалась робота за проектом «Школи: партнери майбутнього». Німецькі партнери дали високу оцінку такій співпраці. Договір про співпрацю за даним проектом подовжено до 2017 року. Учні шкіл-партнерів працювали в цьому навчальному році над проектами:

ПІБ учня
Клас
Назва конкурсу
Нагорода
1
Гісєва А.
10-ЛЮ
Конкурс «Мої мрії»
Мовні курси в м.Гослар (ФРН)
2
Араго Г.
7-Б
Конкурс «Мої мрії»
Мовні курси в м.Зоненберг (ФРН)
3
Мазуркевич М.
9-E
Конкурс « Мистецтво»
Курси з німецької мови у м. Адані в Туреччині 
4
Козак А.
11-М
Конкурс «Вищі навчальні заклади Німеччини»
Поїздка до м.Мюнхена та відвідування ВНЗ Баварії
5
Чорноконь М., Сурсаєва А.,
Козак А.,
Паньків А.,
Човган І.
10-М
10 EC
11-М
11-М
11-М
МІНТ(Математика/Інформатика/Приро-дознавство/Техніка)
Літня Академія в м.Києві(за сприяння Гете-Інституту)

Участь у проекті мотивує учнів до вивчення  німецької мови. Із 33 учнів закладу, які складали в червні 2014 року екзамени рівня А1 та А2,  отримали оцінку «дуже добре» 12 учнів, «добре» -18 учнів, «задовільно» - 3 учні; склали  екзамени рівня В1 (3 учні) та В2 (3 учні) у Гете-Інституті у  м. Києві. 20 учнів за останніх три роки стали стипендіатами Гете-Інституту та продовжують своє навчання за даною програмою.
          Цікавою була робота учнів закладу у Всеукраїнських учнівських семінарах: «Доторкнись до математики»
(м. Київ), «Казковий воркшоп» (м.Кривий Ріг) та у Міжнародному семінарі «Вищі навчальні заклади Німеччини» (м.Мюнхен).
Протягом року продовжувалась робота над  польським проектом «Разом до Європи». У липні 2013 для учнів закладу була організована літня школа з вивчення польської мови в м. Бидгощ на базі  Куяво-Поморської вищої школи. Слухачі літньої школи отримали сертифікати про проходження даних курсів, які дають можливість учням  без екзаменів чи співбесіди вступати до даного навчального закладу.
У рамках програми «Євростудент» директор закладу Сухомовський О.Г. в серпні 2013 року взяв участь у ІІ Міжнародній конференції, яка проходила на базі Ягеллонського університету в м. Кракові.
14 учнів 9-11-их класів закладу  мали можливість протягом 10 днів у березні 2014 року навчатися на мовних курсах, організованих Міністерством освіти Польщі в м. Кельце. Польські партнери надіслали також  у цьому році більше 200 підручників та зразків художньої літератури.
Cистема виховної роботи в закладі була спрямована на реалізацію Державної програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», необхідність переходу від окремих напрямків до ціннісних  орієнтирів  виховання особистості через її власне ставлення:
-                         до суспільства і держави,
-                         до  родини, сім’ї, людей,
-                         до природи,
-                         до культури та мистецтва,
-                         до праці,
-                          до себе.
Особлива відповідальність покладалася на класного керівника - безпосереднього наставника, консультанта учнівської молоді, на ефективну виховну роботу з класним колективом.
Вирішення завдань виховної роботи здійснювалося через:
-                   охоплення учнів гуртковою та клубною роботою, участь у художній самодіяльності;
-                   діяльність шкільного врядування, участь у міських цільових проектах учнівського врядування;
-                   краєзнавчо-дослідницьку діяльність за допомогою туристичних екскурсій, поїздок;
-                   співпрацю з культурно-просвітницькими закладами: обласною філармонією, драмтеатром, краєзнавчим та
         художнім музеями, театром ляльок та закладами охорони і збереження здоров’я;
-                   проведення заходів  патріотичного спрямування;
-                   благодійність у рамках шкільної програми «Промені серця».
Плідно працювала в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів МО класних керівників (кер. Джереловська І.М.) у складі творчих груп: початкова школа – Пшеничнюк В.В., основна школа – Гороль  А.М., ліцей – Сидорова Н.О). У листопаді традиційно   пройшов шкільний  декадник майстерності класного керівника «Створення умов для формування ключових  компетентностей та соціальної активності учнів» для класних керівників 5-11 класів у  рамках педагогічної майстерні «Творча майстерня: професійний потенціал класного керівника».
Адміністрацією закладу  проводилася системна робота профілактичного характеру, спрямована на забезпечення активної протидії злочинності та недопущення втягнення у злочинну діяльність неповнолітніх, зменшення негативного впливу на підлітків, запобігання вживанню наркотиків, спиртних напоїв підлітками, подолання дитячої безпритульності і бездоглядності, попередження пропусків уроків учнями навчальних занять без поважних причин, проявів насильства та жорстокості, ксенофобії та расизму в учнівському середовищі.
Дані питання  системно розглядалися на нарадах при директорові, методичних об’єднаннях класних керівників, засіданнях педагогічної ради, Ради профілактики правопорушень, узагальнювалися  у підсумкових наказах. У закладі  відсутні правопорушення та злочини, немає дітей  «групи ризику», не виявлено дітей, які опинились у складних життєвих обставинах.
З метою посилення контролю за відвідуванням учнів навчальних занять та попередження  випадків пропусків уроків учнями без поважних причин разом з Департаментом освіти Вінницької міської ради успішно реалізується проект «Літера «Н» у класному  журналі. Учнів, які без поважних причин  пропускають заняття не виявлено.
На постійному контролі знаходиться питання відрахування учнів із закладу.
Тижневики толерантності, морально-правового виховання, Всеукраїнського тижневика права  сприяли  підвищенню загального рівня правової освіти і виховання учнівської молоді.
Велику увагу педагогічний колектив приділяв формуванню національної свідомості учнівської молоді на героїко-патріотичних традиціях минулого, єдності поколінь, вихованню  шанобливого ставлення до ветеранів Великої Вітчизняної війни. Традиційно напередодні Дня Перемоги  учні  5-9 класів та члени Шкільного парламенту брали участь у акції „Привітай ветерана”,  у міському конкурсі вітальних листівок до Дня Перемоги. Змістовний,  патріотичний  захід напередодні Дня Перемоги був проведений  для учнів основної школи та ліцею  учнями 10- ЕК класу (кл. кер. Сороколіта І.М.).
Четвертий  рік поспіль  учні закладу активно  залучались до участі у міському етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я». За результатами  конкурсу Старинець Олександра 5-Б клас отримала І місце в номінації «Фотографія», а команда 11-Ю класу здобула ІІ місце у номінації «Соціальний відеоролик».
         Доброчинство традиційно залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності закладу. Протягом навчального року учнівський колектив залучався до благодійної акції «Учитель не повинен бути самотнім» та реалізації шкільної програми «Промені серця».  Було надано допомогу дітям-сиротам дитячих будинків «Гніздечко», «Малятко», дітям-інвалідам обласного реабілітаційного центру «Промінь», воїнам –афганцям, ветеранам педагогічної праці, одиноким ветеранам війни, літнім людям. Активну благочинну діяльність протягом року  проводили учні 1-А класу (Кірічук В.М.), 7-А (Рожкова О.І.), 9-АК (Зубик О.М.), 9-ЛЮМ (Щеглова Т.Л.), 10-М (Булейко Л.О.). Учні 6-І (Романович В.М.) взяли участь у міській благодійній акції  «Крок до мрії».  У лютому пройшов Тиждень Доброти.     
         Учнівська молодь активно залучалась до участі у Х Всеукраїнській акції «Серце до серця». Під керівництвом соціального педагога Полударової А.Л. волонтерами закладу зібрано  та перераховано на рахунок у Кредобанк 1210 гривень для допомоги дітям з вадами зору.
Художньо-естетична діяльність закладу здійснювалась через широку мережу шкільної та позашкільної клубно - гурткової роботи, що сприяло творчому розвитку особистості учнів, їхній самореалізації. До позаурочної гурткової роботи   в закладі було залучено 980 учнів (90%), 886 учнів (81,5 %) займалися в гуртках закладів міста.
Протягом  навчального року  учні досягли високих результатів у  міських конкурсах:
٭       соціальної реклами «Молодь Вінниці – за життя без СНІД!» - Поліщук Олексій (11-ЛК кл.- ІІ місце) та Малиш Діана (9-АК кл.- ІІІ місце. );
٭       конкурси соціальних відеороликів «Я і мої права» та «Молодь обирає здоров’я» (Гордєєв Ігор, Шуляк Тетяна Побережна Марія (11-Ю – І місце);
٭        виставка  «Великодні дзвони»: Леонтьєв В’ячеслав (4-Б клас, призер), Старинець Олександра (5-Б клас, І місце).
٭       інтелектуальна гра «Брейн-ринг» на Кубок мера міста (кер.Негода С.П.) команда 10-ЕК класу - призер.
У 2014 році колектив закладу став лауреатом огляду художньої дитячої самодіяльності «Перлини року - 2014»  у номінації «Хореографія».
Активною була діяльність шкільного учнівського врядування. На засіданнях Ради лідерів та шкільного парламенту аналізувалась робота класних учнівських рад, обговорювалися та вирішувалися важливі проблеми шкільного життя. На шпальтах газети учнівського врядування «Голос парламенту» висвітлювались  події шкільного життя. Третій рік поспіль шкільний парламент брав участь у міському проекті «За  межами рідної школи».
У лютому 2014 команда лідерів шкільного парламенту здобула перемогу в міському конкурсі цільових проектів учнівського врядування «Правова модель учнівського врядування», у квітні - стала призером  щорічного міського конкурсу «Лідер року 2014». 24 квітня 2014 року в закладі пройшли вибори органів учнівського врядування: нового складу Шкільного парламенту, членів Ради закладу. Новообраним президентом Шкільного парламенту стала Данильченко Софія (8-ЕА клас).
Успішними були шкільні  цільові проекти учнівського врядування «Презентація класу» (паралель 5-х класів), «Якщо не я, то хто?!» (паралель 6-х класів), «Лідер року» (паралель 7-х класів). 
За  рейтинговою системою закладу визначено рейтинг кожного класу  за 2013-2014 навчальний  рік. Переможцями в номінації  «Кращий клас року» стали класні колективи:
-  початкова школа - 4-Б (кл. кер.  Мишук Л.В.);
-   основна школа - 7-Б (кл. кер. Маринич О.В.);
-  ліцей - 11-Е (кл. кер. Білан Л.С.).
Проводилась профілактична робота з питань попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму загоном ЮІР (керівник Левкович Л.О.). Під час проведення Всеукраїнського місячника попередження дорожньо-транспортного травматизму „Увага! Діти на дорозі!” для учнів початкової та  основної школи пройшли цікаві брейн-ринги, виступи агітбригади, конкурси малюнків. Заклад є учасником міського проекту «Безпечний  пішохідний перехід» (відповідальний техпрацівник Демченко П.П.). Нерезультативною була робота  дружини юних пожежних у складі учнів 8-х класів (кер.Сольський С.В.).
Протягом навчального року на високому художньо-естетичному рівні проводились традиційні загальношкільні свята  «Першого дзвоника», «Посвята в ліцеїсти», «Свято школи-ліцею», «Останній дзвоник»,  випускні вечори. Протягом 16 років  поспіль до Дня міста   традиційно в перший тиждень вересня   успішно пройшов загальношкільний фестиваль «Вінниця – перлина Поділля». У рамках фестивалю  проводилися: День Вишиванки, виставка декоративно-ужиткового мистецтва, конкурс малюнків на асфальті (2-3 класи), майстер-класи з виготовлення виробів різних видів  декоративно-ужиткового мистецтва, які проводили відомі майстрині міста та діти реабілітаційного центру «Промінь».
Активно працювала екологічна агітбригада «Екологічна варта» (кер.Білан Л.С.) з питань виховання екологічної культури,  збереження та охорони  довкілля. У березні агітбригада  стала переможцем у міському  конкурсі «Чисті роси Поділля». Щорічно у закладі проходять  екологічні декадники «Ми за чисте довкілля», «Збережемо наш дім, що  зветься земля».
На високому  рівні проводилось військово-патріотичне виховання  учнівської молоді. Це традиційні тижні допризовників,  змагання юнаків з володіння  військово-прикладними видами спорту. Команда ліцеїстів 10-М та
10-ЛЮ класів посіла ІІІ місце в міському етапі Всеукраїнської військово-патріотичної гри  «Сокіл-Джура» (кер.  Гарник П.В.).
Соціально-психологічна служба закладу (Макарян Д.С. , Полударова А.Л.) протягом навчального року проводила групові та індивідуальні діагностичні дослідження з питань адаптації учнів 1-х, 5-х класів, І курсу ліцею, попередження насильства та суїцидальної поведінки, пропаганди здорового способу життя, правовиховної освіти, ксенофобії, виявлення дітей «групи ризику». Надавалася консультативна допомога учням, батькам, педагогічним працівникам з актуальних проблем, здійснювалася патронажна робота соціально незахищених категорій дітей.
Шкільна служба розв’язання конфліктів сприяла створенню безпечного середовища в закладі шляхом розвитку навичок вирішення конфліктів співробітницьким шляхом. Протягом навчального року ШСРК та соціально-психологічною службою здійснювався соціально-психологічний супровід дітей соціально незахищених категорій,  контроль за дотриманням прав дитини та виконанням своїх обов’язків батьками.
Систематично протягом року проводилися соціально-психологічні опитування на виявлення та попередження жорстокості серед учнівської молоді, за результатами яких проводилися профілактичні та корекційно-розвивальні роботи.
У листопаді 2013-2014 навчального року був завершений соціальний проект «Шлях до себе», спрямований на створення цілісного середовища у класному колективі, усвідомленню цілісного вибору особистістю шляху до самореалізації у соціумі та профілактиці негативних звичок. Реалізація проекту відбувалася у 7-8 класах (кл. кер. Кудлаєнко Т.Ф., Парфенюк І.Г., Гороль А.М.).
У березні 2013-2014 навчального року стартував соціальний проект «Підвищення психологічної компетентності молодого вчителя», у рамках якого було проведене дослідження та заходи, що сприяли підвищенню рівня психологічної компетентності молодого педагога.
З метою реалізації ціннісних орієнтирів роботи на 2013-2014 н.р. проведено тренінги:
для учнів:
-                   «Навички спілкування»  (1-і класи);
-                   «Корекція шкільної тривожності» (1-х,5-х, І , ІІІ курсів ліцею)
-                   «Подолання ксенофобських та расистських проявів в шкільному середовищі» ( 7,9-11 класи).
для батьків:
-                   «Батьки і діти: шляхи взаємодії».
Соціально-психологічна служба закладу активно залучалася до проведення відеолекторіїв для батьків різних вікових категорій дітей, за потребою проводились групові та індивідуальні консультації батьків, надавалась консультативна та соціально-правова допомога сім’ям, у яких виховуються діти груп соціального ризику. Оновлено програму батьківського всеобучу. До співпраці залучилась батьківська громадкість: лікарі, наркологи, психологи, працівники правоохоронних органів. Протягом 8 років ефективно працює програма «Електронний щоденник» у рамках роботи  Дистанційного центру освіти і зв’язків з батьками.
Значну увагу педагогічний колектив закладу приділяв впровадженню Національної програми «Репродуктивне здоров’я» та комплексної  програми «Здоров’я нації», які сприяли формуванню в дітей навичок здорового способу життя, попередження серед них алкогольної, наркотичної та тютюнової залежності.  Шкільний парламент та  клуб «Медицина і краса» залучили школярів до флешмобів: «Ми за здоровий спосіб життя», «Ми проти шкідливих звичок». 
У 2013-2014 навчальному році соціальний педагог Полударова А.Л. стала переможцем міського конкурсу «Ярмарок фахових сподівань».
З метою загального вивчення контингенту учнів, умов їхньої життєдіяльності,  формування проблемного поля двічі на рік проводилася соціальна паспортизація всіх класів закладу.  За даними соціального паспорту виявлено:
-         дітей сиріт – 2;
-         дітей напівсиріт – 22
-         дітей-інвалідів  - 9
-         дітей з малозабезпечених сімей – 1
-         дітей з багатодітних сімей – 124
-         дітей – чорнобильців (посвідчення категорії «Д») – 3
-         дітей з неповних сімей – 68
-         дітей, що перебувають в складних життєвих обставинах – 0
-         дітей трудових мігрантів – 8.
Учні закладу активно залучалися до загальношкільних та міських спортивних заходів  з 13 видів спорту.  Успішно  виступили команди на міських змаганнях з легкої атлетики, настільного тенісу, допризовної молоді, змагань «Старти надій», олімпіади з фізичної культури. Брали активну участь у міських змаганнях з волейболу, баскетболу, спортивного туризму, «Олімпійське лелеченя», легкоатлетичній естафеті до Дня Перемоги. Загальний рейтинг по місту  - 14.
Роботу по збереженню підручників, залучення дітей до книги як джерела знань проводила шкільна  бібліотека. У шкільній бібліотеці проводились цікаві форми  роботи: екскурсії до бібліотеки, електронна презентації виставки, присвяченій творчості Г.Х. Андерсену та виставок «У світі казок, пригод, енциклопедій», «Довідкова література»,  «Наш любий  Кобзар», конкурс на ілюстрацію до творів Шевченка Т.Г. для учнів 1-7 класів.  У рамках Всеукраїнського  тижневика дитячого читання «Книга-джерело знань» бібліотекарями Череватовою Н.В. та Єпішевою О.В. проведено ряд змістовних заходів: тематичні виставки, бібліотечні уроки, виховні години, конкурс на кращу закладинку, свято «Посвята в читачі», благодійна акція «Подаруй бібліотеці книгу», виставка періодичних  видань «Шкільний світ», «На допомогу класному керівнику», хвилини спілкування про значення книги та  виховні години «Книга – дзеркало життя» ( 1-11 класи). Бібліотекарі ознайомили з умовами міського он-лайн конкурсу для учнів 1-6 класів «Прочитав- розкажи!». Створено електронний каталог підручників, ведеться робота по створенню електронного каталога художньої літератури. Педагогічний колектив та учні закладу користуються різними періодичними виданнями, яких нараховується в бібліотеці 62 найменування. Загальна кількість користувачів бібліотеки 1020. Бібліотечний фонд нараховує 30085 екземплярів (9795 - художня література, 20290 - підручники).
Високі досягнення педагогічного та учнівського колективів протягом навчального року були  відзначені під час традиційного свята Дня школи-ліцею, яке відбулось 26 травня 2014 року в музично-драматичному театрі
ім. М.Садовського.
Разом з тим у роботі закладу є ряд питань, які потребують удосконалення, а саме:
- підвищення результативності участі учнів закладу у всеукраїнських предметних олімпіадах з української мови та літератури, історії, фізичної культури, французької мови, інформатики, комп’ютерних технологій, трудового навчання (дівчата), української мови в початкових класах;
-  активізація участі учнів закладу в конкурсах художньо-творчого спрямування;
-  підвищення безпеки життєдіяльності учнів на уроках фізичної культури та під час перерв;
-  удосконалення електронної бази даних із досвіду роботи вчителів закладу;
-  активізація рівня видавничої діяльності вчителів закладу;
-  активізація діяльності дитячих об’єднань;
-  покращення профілактичної роботи гуртків ЮІР, ДЮП;
-  оновлення інформаційно-виставкових стендів закладу.


У 2014-2015 навчальному році педагогічний колектив продовжить роботу над педагогічною проблемою «Підвищення ефективності та якості сучасного уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу, зорієнтованого на оволодіння учнями ключовими компетентностями».

Перед педагогічним колективом стоять такі завдання:
-   підвищення ефективності та якості сучасного уроку;
-   робота педколективу з питання оволодіння учнями ключовими компетентностями;
- підвищення рівня результативності участі учнів у Всеукраїнських предметних олімпіадах з української мови та літератури, історії, фізичної культури, французької мови, інформатики, комп’ютерних технологій, трудового навчання (дівчата), української мови в початкових класах;
- активізація участі учнів закладу в конкурсах художньо-творчого спрямування;
- поширення досвіду роботи кращих педагогів закладу через засоби масової інформації;
- активізація видавничої діяльності учителів закладу;
- поповнення електронної бази даних із досвіду роботи учителів закладу;
-  підвищення безпеки життєдіяльності учнів на уроках фізичної культури та під час перерв;
-  активізація діяльності дитячих об’єднань;
-  покращення профілактичної роботи гуртків ЮІР, ДЮП;
-  оновлення інформаційно-виставкових стендів закладу.





      




Немає коментарів:

Дописати коментар