Зразок
СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ РІК
У навчальному році педагогічний
колектив закладу розпочав роботу над педагогічною проблемою «Підвищення ефективності та якості сучасного
уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу, зорієнтованого
на оволодіння учнями ключовими компетентностями».
Зусилля педагогічного колективу були
спрямовані на реалізацію основних завдань:
-
впровадження
нового підвищення ефективності та якості сучасного уроку;
-
робота педколективу
з питання оволодіння учнями ключовими компетентностями;
-
підвищення
рівня результативності участі учнів у Всеукраїнських предметних олімпіадах з
інформатики,
комп’ютерних технологій, трудового навчання,
англійської мови в початкових класах;
-
удосконалення
електронної бази даних з досвіду роботи вчителів закладу;
-
поширення
досвіду роботи кращих педагогів закладу через засоби масової інформації;
-
розширення
шкільної локальної комп’ютерної мережі;
-
започаткування
роботи творчих груп із питань впровадження сучасних інформаційних технологій і
широкого
застосування ІКТ у навчальному процесі;
-
активізація
позакласної роботи з математики, фізики, інформатики, трудового навчання,
фізкультури;
занять;
-
активізація
видавничої діяльності учителів закладу;
-
поповнення
електронної бази даних із досвіду роботи учителів закладу;
-
сприяння
участі учителів закладу в проекті МОН України «Учитель англійської мови нового
покоління» засобами
-on-line навчання;
-
Державного
стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних
програм з усіх базових дисциплін у 5-х
класах.
Забезпечує виконання поставлених
завдань педагогічний колектив у закладі 87 вчителів, із них:
·
«Заслужений працівник освіти України» – 1;
·
«Заслужений учитель України» – 2;
·
вчитель - методист - 30;
·
старший учитель - 6;
·
«Відмінник освіти України» – 10;
·
мають вищу фахову освіту – 83;
·
Мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої
категоріі» - 53;
·
мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І
категорії» – 12;
·
мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ
категорії» – 9;
·
мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст» – 13
На
кінець 2010-2011 н.р. у
закладі навчалось 1078 учнів. Із 100 випускників-ліцеїстів закладу 35 (35%)
отримали медалі та атестати про повну
загальну середню освіту з відзнакою, із них 29 – золоту медаль, 6 – срібну. Із
95 випускників основної школи 16 (16,8%) отримали свідоцтва з відзнакою.
За
результатами зовнішнього незалежного оцінювання у 2013 році заклад має І
рейтинг серед шкіл області.
Якісний
показник рівня навчальних досягнень учнів 2 – 4 класів складає 97%. Із 305
учнів початкової школи високий рівень навчальних досягнень мають 138 учнів
(45.3%), достатній – 159 учнів
(52.1%), середній рівень – 8 учнів (2.6%).
(52.1%), середній рівень – 8 учнів (2.6%).
Із 288 учнів
основної школи (5-7 класи) високий
рівень навчальних досягнень мають 80 учні (28%), достатній – 148 учнів (51%),
середній – 60 учнів (21%). Якісний показник рівня навчальних досягнень
становить 79% (228 учнів), що на на 11% вище,
ніж у 2012-2013 навчальному році. Збільшилась кількість учнів, які мають
високий рівень навчальних досягнень з 15% до 29%. Найвищі показники рівня
навчальних досягнень у 5-х класах (97%), а найнижчі – у 7-х класах - 56% .
Із 365
учнів І-ІV курсів ліцею 109 учнів
(30%) мають високий рівень навчальних досягнень, 195 учнів (53%) мають достатній
рівень досягнень та 60 учнів (15.9%) мають середній рівень, початковий рівень –
1 (0.27%). У цілому якість навчальних досягнень учнів І-ІV курсів ліцею
складає 90%, це на 2% вище ніж у 2011-2012 навчальному році. Найвищими ці показники є в 9-ЛЮМ, 9-Е, 11-Е, 11-М, 11-Ю класах - 100% (класні керівники Щеглова Т.Л., Марина
О.І., Білан Л.С., Княгигицька О.Д., Джереловська І.М. ). Найнижчий якісний
показник в учнів 8-ЕА – 44% (класний керівник – Парфенюк І.Г.) та 8-МК –
41% (класний керівник – Гороль А.М.).
У належному напрямку ведеться робота з
профільності навчання, що підтверджується високою результативністю вступу
випускників за обраним профілем: 11-Е клас – із 29 випускників - 17 (59%), 11-ЛК
клас – із 21 випускника – 8 (38%), 11-М – із 34 випускників – 23 (68%), 11-Ю
клас – із 16 випускників юридичного напрямку 13 (81%). Загальний показник
вступу випускників за профілем навчання становить стабільно 61%.
Із них: на бюджетну форму навчання зараховано 58 випускників (58%); на
контрактну форму навчання – 40
випускників (40%); у вищі навчальні заклади за кордоном – 13 випускників (13%).
Із 100 випускників 11-х класів 94 (94%) вступили до вищих навчальних закладів, 4
випускники (4%) – до закладів І-ІІ рівня акредитації, 1 випускник – працевлаштований,
1 випускник – не працевлаштований.
Із 95 випускників 9-х класів 100% випускників
продовжують навчання, із них 74 (78 %)
– у нашому закладі, що на 12% більше від
попереднього навчального року.
Показники продовження навчання становлять:
9-Е клас – із 33 випускників – у нашому закладі -27, НВЗ ІІ рівня
акредитації - 4, інші школи -2;
9-ЛЮМ клас – із 34 випускників – у нашому закладі -31, НВЗ ІІ рівня
акредитації - 2, інші школи -1;
9-ЛА клас – із 28 випускників – у нашому
закладі -16, НВЗ ІІ рівня акредитації - 11, інші школи -1.
Навчально-виховна
робота в закладі ведеться на високому рівні. Успішно діє програма «Обдарована
дитина», результатом роботи якої є участь учнів закладу у Всеукраїнських
предметних олімпіадах різних рівнів. У цьому навчальному році 5 учнів стали
призерами ІV етапу
Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад (географія, правознавство,
хімія). Це такі учні:
1
Олексюк Аліна (11-Ю клас) - ІІІ місце з
правознавства;
2
Лебєдєв Павло (10-ЛЮ клас) – ІІ місце з правознавства;
3
Коба Юлія (11-Е клас) - ІІІ місце з географії;
4
Романенко Анастасія (8-ЕА клас) - ІІ місце з географії;
5
Кірсанов Андрій (8-МК клас) – І місце з хімії.
Учні 11-Е
класу (вчитель Білан Л.С.) стали призерами (ІІ місце) Всеукраїнського турніру юних географів.
Учениця 11-Ю
класу Шуляк Тетяна посіла ІІ місце на Всеукраїнському конкурсі учнівських робіт
ім. В.М.Корецького Київського університету права національної академії наук
України (вчитель Бінцаровський С.В.).
Учні 11-Е
класу Буравель Дмитро та Кочмар Ольга стали фіналістами Всеукраїнської
олімпіади «Фінансовий геній -2014» від Приватбанку (вчитель Парфенюк І.Г.)
Учні 9-ЛЮМ
класу – Антонюкова Марія та Вараниця Катерина стали переможцями Всеукраїнського
конкурсу з хімії «Мультитест-2013» (вчитель Княгиницька О.Д.)
Учениця
9-АК класу Коваленко Марта посіла ІІІ
місце в номінації 2Д з векторної графіки.
Учень 11-ЛК
класу Поліщук Олексій посів І місце в міжнародному конкурсі з графічного
дизайну «ЕА», ІІІ місце в міжнародному бліц-конкурсі «Молодь за спорт», ІІ місце
в обласному конкурсі «Молодь Вінниці за здорове майбутнє», ІІ місце в міському
конкурсі «Молодь Вінниці за життя без СНІДу»,
І місце в номінації 2Д растрова графіка.
Команда учнів
10-класів під керівництвом Гарника П.В. посіла ІІІ-місце в міському конкурсі
«Джура».
Учні Грачова
Яна 9-Е, Самійленко Олена 10-ЕК, Коваленко Марта 9-АК та Старинець Олександра
5-Б стали призерами міських та обласних конкурсів з образотворчого мистецтва (керівник
Рубля Т. Є.).
У 2013-2014
н.р. заклад посів ІІІ місце серед шкіл міста за кількістю місць в олімпіадах
різних рівнів.
Призерами ІІ
етапу захисту наукових робіт МАН стали 9 учнів:
- з
релігієзнавства (І місце) – Гончарук Ігор (11-Ю клас)
- з
кліматології (І місце) Коба Юлія (11-Е клас);
- з
гідрології (І місце) Бубновська Наталія (11-Е клас)
- з медицини
(1 місце) Шевченко Юлія (10-М клас);
- з
економіки (І місце) Чечуга
Олександр (11-Е клас);
- з біологія людини (І місце) Бабійчук Олександр
(11-М клас);
- з хімії (ІІ
місце) Атункар-Дубінський (11-М клас);
- з інформатики
(ІІ місце) Білик Владислав (11-Е клас)
- з
журналістики (ІІІ місце) Шинкарук Ольга (11-Е клас)
Призерами ІІІ етапу МАН стали:
Коба Юлія, Бабійчук Олександр, Чечуга Олександр.
Призерами ІІІ
етапу Всеукраїнських олімпіад стали 56 учнів, ІІ етапу – 161 учень, альтернативного етапу – 22 учні.
Предмет
|
2009-2010н.р.
|
2010-2011 н.р.
|
2011-2012 н.р.
|
2012-2013н.р.
|
2013-2014
|
французька мова
|
1
|
3
|
1
|
5
|
4
|
українська мова та література
|
1
|
2
|
1
|
5
|
6
|
німецька мова
|
2
|
1
|
2
|
2
|
|
біологія
|
5
|
5
|
4
|
6
|
5
|
географія
|
1
|
2
|
2
|
6
|
1
|
історія
|
9
|
-
|
13
|
7
|
12
|
англійська мова
|
4
|
8
|
8
|
5
|
8
|
фізика
|
9
|
3
|
5
|
11
|
5
|
хімія
|
1
|
7
|
5
|
2
|
2
|
інформатика
|
14
|
6
|
15
|
9
|
|
правознавство
|
1
|
5
|
4
|
2
|
8
|
економіка
|
6
|
3
|
3
|
2
|
2
|
математика
|
3
|
7
|
5
|
5
|
14
|
польська мова
|
1
|
1
|
1
|
3
|
2
|
екологія
|
2
|
11
|
5
|
||
психологія
|
12
|
1
|
21
|
||
російська мова
|
1
|
||||
трудове навчання
|
27/21
|
11/16
|
|||
світова література
|
2
|
2
|
3
|
||
альтернативна олімпіада з української
мови
|
8
|
2
|
|||
альтернативна олімпіада з англійської
мови
|
16
|
10
|
|||
альтернативна олімпіада з математики
|
9
|
2
|
|||
альтернативна олімпіада з математики
(поч. класи)
|
1
|
1
|
|||
альтернативна олімпіада з української
мови (поч. класи)
|
4
|
11
|
Рейтинг участі закладу в міських олімпіадах:
Загальний рейтинг участі закладу у Всеукраїнських предметних
олімпіадах різного рівня – третій: рейтинг участі у ІІ етапі – другий, у ІІІ
етапі – третій, у ІV
етапі – другий.
Кількість
призових місць з предметів така:
Предмет
|
ІІ етап
|
ІІІ етап
|
Січень V етап
|
Всього
|
французька мова
|
2
|
2
|
4
|
|
українська мова та література
|
14
|
2
|
16
|
|
німецька мова
|
13
|
6
|
19
|
|
біологія
|
12
|
3
|
15
|
|
географія
|
21
|
7
|
2
|
30
|
історія
|
8
|
2
|
10
|
|
англійська мова
|
9
|
9
|
||
фізика
|
7
|
2
|
9
|
|
хімія
|
20
|
5
|
1
|
26
|
інформатика
|
1
|
1
|
||
правознавство
|
9
|
2
|
2
|
13
|
економіка
|
10
|
9
|
19
|
|
математика
|
15
|
7
|
22
|
|
польська мова
|
11
|
7
|
18
|
|
екологія
|
2
|
2
|
||
педагогіка і психологія
|
1
|
1
|
||
астрономія
|
1
|
1
|
||
інформаційні технології
|
2
|
1
|
3
|
|
російська мова
|
1
|
1
|
2
|
|
трудове навчання
|
2
|
2
|
||
світова література
|
6
|
6
|
||
альтернативна олімпіада з
української мови
|
6
|
6
|
||
альтернативна олімпіада з
англійської мови
|
5
|
5
|
||
альтернативна олімпіада з
математики
|
2
|
2
|
||
альтернативна олімпіада з
математики (поч. класи)
|
2
|
2
|
||
альтернативна олімпіада з
української мови (поч. класи)
|
1
|
1
|
||
MPP
|
9
|
3
|
12
|
|
Всього місць
|
183
|
65
|
8
|
256
|
Немає коментарів:
Дописати коментар