Позитивні якості
характеристики школяра
Назва
якості особистості школяра
|
Категорії
вихованості
|
Любов до Батьківщини
|
Знання
історії, повага до історичного минулого, традицій народу, турбота про
інтереси, історичну долю крани, почуття гордості за великих людей країни, її
культуру, досягнення, прив’язаність до
місця мешкання ( місто, село, область, країна в цілому), дбайливе ставлення
до природи, народних надбань, знання сучасних важливих подій.
|
Інтернаціоналізм
|
Інтерес
до культури, мистецтва інших народів, дружба з людьми різної національності,
добровільна участь у заходах інтернаціонального характеру.
|
Ставлення до однокласників,
ровесників
|
Участь
у справах свого класу, звичка надавати безкорисну допомогу, дружні стосунки
із хлопцями та дівчатами, вимогливість і повага до ровесників.
|
Гуманність
|
Доброзичливе
ставлення до людей, турбота про них, допомога, чуйність, повага, довіра,
уважне ставлення до інтересів, бажань людей, питань, які їх турбують, до
думок, почуттів оточуючих, розуміння мотивів, якими керуються люди у своїй
поведінці, тактовне ставлення до їх самолюбства, гордості, гідності, виключає
грубість, чванство, пихатість, нетерпіння, недовіру.
|
Чесність
|
Правдивість,
щирість, виконання обіцянок, звичка не брати без дозволу чужі речі, нетерпимість до брехні,
крадіжки, обману, добровільне визнання своїх помилок, вчинків, готовність не
приховувати дійсний стан справ.
|
Ставлення до праці ( працелюбність)
|
Любов,
потреба і звичка до праці, сумлінність, старання у паці, постійна зайнятість
у корисній справі, звичка якісно і своєчасно виконувати свою роботу, насолода
від самого трудового процесу, зацікавленість у досягнені постійних
результатів, допомога членам сім’ї у господарстві.
|
Відповідальність
|
Свідоме ставлення до вимог суспільної необхідності, обов'язків,
соціальних завдань, норм і цінностей. Відповідальність означає
усвідомлення суті та значення діяльності, її наслідків для суспільства і
соціального розвитку, вчинків особи з погляду інтересів суспільства або
певної групи.
|
Дисциплінованість
|
Вольова якість
особистості, яка проявляється і як короткочасний процес, і як стан,
завдяки якому людина діє відповідно з законами, нормами і правилами. Д.
відноситься до вольових навичок і формується за їх законами, що стає
в вищій формі звичкою.
|
Активність
|
Прагненя відповідати на уроках, доповнювати
відповіді інших, знайомство з допоміжною літературою, добровільна участь у
різних видах діяльності, ініціативність, самостійність
|
допитливість
|
Систематичне
читання літератури з різних галузей науки і техніки, постійна потреба
розширення і поглиблення знань, звичка користуватися словниками, довідниками;
участь у роботі факультативів, гуртків, секцій, добра успішність.
|
Сміливість
|
Здатність
подолати почуття остраху, готовність допомогти з ризиком для себе; готовність
відстоювати свою думку
|
Сила волі
|
Здатність
примусити себе виконувати те, що потрібно, а не лише те, що подобається;
звичка доводити розпочате до кінця; наполегливість у досягненні поставленої мети; прагнення і здатність до подолання
труднощів; успіхи у самовихованні.
|
Скромність
|
Не
визнає за собою виняткових достоїнств(зовнішність,поведінка,одяг)або
особливих вправ;добровільно підкоряє себе вимогам суспільства;обмежує свої
потреби у відповідності до певних умов;відсутні хвастощі;ставиться до всіх
людей з повагою,проявляє терпимість до незначних недоліків людей,якщо вони
стосуються лише їх особистих інтересів;критично ставиться до своїх особистих
заслуг і недоліків;визнає свої обов’язки перед суспільством, оточуючими людьми.
|
Гідність, честь
|
Ставлення
до себе і до інших як до певної цінності; усвідомлення позитивних рис, що не
дозволяє поступитися ними, самоповага, яка викликана усвідомленням досягнутих
успіхів, вимога від інших поваги до себе, своїх прав.
|
Любов до прекрасного
|
Інтерес
до уроків малювання, співів, літератури, знання і розуміння творів
літератури, музики, живопису, кіномистецтва, відвідування театрів, музеїв,
охайний зовнішній вигляд, участь у художній самодіяльності, бажання творити
прекрасне
|
Прагнення до фізичної досконалості
|
Прагнення
бути сильним, здоровим, правильна осанка, звичка щоденно робити фіззарядку,
участь у спортивних іграх, змаганнях, походах, роботі секцій.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар